Després de l’aclamada Yellow Towel, Mercurial George traça i transforma alló banal, provocant un cert malestar. Travessant munts de runa que romanen després d’aprofundir en la marginalitat i l’herència cultural, Dana Michel ofereix un solo desestabilitzador.
Dana Michel és veritablement original, peculiar a l’enèsima potència i molt convincent sobre l’escenari. Ella amb prou feines balla, gairebé no parla, la seva forma és obliqua. (…) Ella va ser el més important descobriment de l’American Realness Festival al Centre d’Arts Abrons al gener. Alastair Macaulay, The New York Times, juny de 2014
Después de la aclamada Yellow Towel, Mercurial George traza y transforma lo banal, provocando un cierto malestar. Atravesando montones de escombros que permanecen después de profundizar en la marginalidad y la herencia cultural, Dana Michel ofrece un solo desestabilizador.
Dana Michel es verdaderamente original, peculiar a la enésima potencia y muy convincente en el escenario. Ella apenas baila, apenas habla, su forma es oblicua. (…) Ella fue el más importante descubrimiento del American Realness Festival en el Centro de Artes Abrons en enero. Alastair Macaulay, The New York Times, junio de 2014
|